Anoniem
3 months geleden
Goede uitleg van de docent.
De cursus was goed opgezet zowel theorie als praktijk gedeelte
Bij de 3e dag waren de apparatuur en de accounts niet op orde, waardoor het voor mijn gevoel 50% opstarten van systemen was en 50% echt de stof behandelen was.
Ik heb een voldoende gegeven en geen goed omdat de laatse dag echt wel tegen viel. Ik had daar meer van verwacht.
Ik heb wel een goed beeld gekregen wat er allemaal mogelijk is en dat er best nog wal wat komt kijken bij meten met een Drone.
Find courses, MOOC content, articles and more in one place.